Serviceydelse

Gå en ekstra mil og sætter nye standarder

STILL serviceydelse

 

I de sidste 100 år har førsteklasses service været kernen i STILLs forretningsmodel. Metoderne kan have ændret sig gennem årene, men målet forbliver det samme: gå den ekstra mil og sæt nye standarder.

 

Hurtig og pålidelig service er grundlaget for ethvert langvarigt kundeforhold. Hans Still troede fuldt og fast på denne succesopskrift, og derfor gav han sine kunder skræddersyede servicemuligheder ved siden af ​​deres produkter. En af virksomhedens første annoncer lovede alle kunder 'schnelle Hilfe' ('hurtig assistance') og sagde tydeligt: ​​Selv efter du har foretaget dit køb, vil STILL være ved din side, klar til at yde hurtig og professionel assistance.

 

1947 kommen VW-Busse im STILL Design zum Einsatz

De har udseendet

Hans Still erkendte også, at serviceteknikere har en nøglerolle i at promovere virksomhedens brand. De er ude hver dag, på vejene og hos kunderne. I 1947 kom han derfor med den legendariske ’STILL Bullis’ – VW campervans med STILL branding, som han brugte som kundeservicebiler. For at fuldende udseendet fik virksomhedens serviceteknikere også udstedt STILL-uniformer. For at gøre STILL serviceflåden endnu mere genkendelig, blev der i 1978 tilføjet modelgaffeltrucks til tagene på servicevognene. STILL varebilerne blev et ikonisk syn blandt offentligheden, og i 1984 var der næsten 500 varevogne i omløb med minigaffeltrucks på taget. Selv når modelgaffeltruckene i sidste ende blev ofre for bekymringer omkring dårlig aerodynamik og øget brændstofforbrug, forblev serviceteknikernes betydning for at promovere STILL-mærket.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_03.jpg

Ekspertise og innovation

Udover at udvide sit produktsortiment har STILL også opbygget omfattende serviceekspertise gennem årene. Allerede i 1960'erne blev virksomhedens regelmæssige teknikeruddannelsesarrangementer udvidet og rullet ud som et formelt program. STILL har desuden altid været på forkant med den seneste serviceudvikling takket være sine innovative produkter. For eksempel blev STILL i 1972 en af ​​de første virksomheder i sektoren til at introducere en fuld servicepakke til et månedligt gebyr, hvilket giver kunderne fuld kontrol over deres omkostninger og større tillid til at planlægge fremtiden.

Salg og service – en kraftfuld kombination

I 2007 blev STILL’s interne ’Partnership’-initiativ lanceret, med det formål at styrke båndene mellem service og salg og sikre, at processerne er endnu mere kundefokuserede. Ved at opbygge denne tætte alliance mellem sine service- og salgsteam er STILL i stand til bedre at imødekomme sine kunders krav med de helt rigtige produkter og servicemuligheder.

Med en service, der er konsekvent gennemtænkt og baseret på kunden, adskiller sig STILL gentagne gange og med succes fra konkurrenterne. Virksomheder i hele Europa og udenfor sætter pris på denne tilgang og stoler på den.

1978

Omfattende ekspertise

Hver eneste af STILLs serviceteknikere er eksperter. STILL forstår vigtigheden af, at medarbejderne har bred ekspertise og investerer derfor i omfattende uddannelse og løbende faglig udvikling. Alle serviceteknikere kender ins og outs af hver produktlinje og er i stand til at servicere blandede flåder, uanset om de er automatiske, manuelle eller endda inkluderer produkter fra andre producenter. Det betyder, at kunderne nyder godt af en central kontakt til alt servicearbejde – en udbyder, som de har arbejdet sammen med i mange år, som kender deres virksomhed og processer ud og ind, og som umiddelbart kan identificere måder, hvorpå deres flådes sikkerhed og tilstand kan forbedres. dem fri til at fokusere deres indsats på deres kerneforretning.

Service Performance

Kvalitetsdele

Kunder kan også stole på, at STILL bruger komponenter af høj kvalitet. Vores 3.500 serviceteknikere installerer kun patenterede STILL originaldele – uanset hvor presserende opgaven er. Alene STILL reservedelscenteret i Hamborg har mere end 51.000 originale reservedele i premium kvalitet. Disse dele kan leveres til serviceteknikere inden for 24 timer; i Europa vil ordrer afgivet inden kl. 16:00 være klar i servicevognen næste morgen.

97 % tilfredshedsgrad

Hos STILL sætter vi høje standarder for os selv: lyt omhyggeligt, forstå kundernes krav og imødekomme dem derefter med pålidelig service af høj kvalitet. Kun vores kunder kan fortælle os, hvor godt vi når vores mål. Derfor sender STILL en kundetilfredshedsundersøgelse til i gennemsnit mere end 10.000 servicekunder hvert år. Tilfredshedsprocenten ligger i øjeblikket på 97 % – en bekræftelse på, at vi gør meget rigtigt, men også motivation til at fortsætte arbejdet med at forbedre vores servicetilbud i samarbejde med vores kunder.

Service Performance

Digital tjenestetransformation

Den digitale transformations tidsalder indvarsler i en helt ny tilgang til styring, brug og levering af servicemuligheder. I fremtiden vil en kunde være i stand til at afgive en serviceordre ved et klik på en knap ved hjælp af en digital platform og derefter spore dens fremskridt i realtid. Det første skridt er at gøre al information tilgængelig digitalt, ideelt set med opdateringer i realtid. Det er præcis, hvad de nye STILL neXXt flådeapplikationer er designet til at gøre. For eksempel giver appen 'Vedligeholdelseskontrol' kunderne en oversigt over alle vedligeholdelses- og testdatoer og giver dem direkte adgang til digitale kopier af alle vedligeholdelsesdokumenter og servicerapporter.

Bliver interaktiv – den rigtige game changer

Nøgleudviklingen for fremtiden er at gøre kundens serviceoplevelse interaktiv og dermed enklere. Kunder kunne for eksempel scanne en QR-kode på et produkt med deres smartphone og ved hjælp af kunstig intelligens bestemme de aktuelle servicekrav for produktet, afgive en serviceordre og overvåge status for deres ordre i realtid. Pilotprojekter for at teste disse ideer er allerede i gang hos STILL.

/products/Company/100_Jahre_STILL/Service_performance/images/Foto_08.jpg

Hvad vores kunder siger


Vores servicestandard er din fulde tilfredshed

Har du spørgsmål eller forslag til vores servicetilbud? Du er velkommen til at kontakte os.

Tiltale*
This site is protected by Friendly Captcha and the Friendly Captcha Privacy Policy applies.