Tilgængelighed. Pålidelighed. Hastighed.
STILL service
Du kan regne med os
Vi måler alt, hvad vi gør ud fra vores kunders tilfredshed. Når det gælder tilgængeligheden af din intralogistik, kender vi ingen kompromiser.
Tilgængelighed
Dit dedikerede STILL-team, der består af en regional service manager og serviceteknikere, er tilgængeligt døgnet rundt og - takket være et udbredt servicenetværk - er der altid nogen i nærheden.
Pålidelighed
Vores tekniske ekspertise, den høje kvalitet og tilgængelighed af STILL Original Parts® såvel som vores internationale partnerskaber med leverandører af dele garanterer problemfri og succesrig service hver gang.
Hastighed
Vi svarer straks på enhver anmodning. Vores standardiserede, digitalt ledede og optimalt planlagte reparations- og serviceprocesser samt levering over natten af reservedele gør det muligt for os at holde nedetid til et absolut minimum.
Ekspertråd
Intet kommer forbi en STILL servicetekniker. Med ekspertuddannelse, der giver dem mulighed for at få et komplet overblik over dit system, kan de øjeblikkeligt identificere, hvor og hvordan dine maskiner og lagerfaciliteter kunne forbedres.
En række tjenester perfekt tilpasset til dine aktiviteter og applikationer - fra reparationsordrer til fuldservice kontrakter.
Kan du ikke finde det, du leder efter?
Vores specialkonsulenter er altid klar til at besvare dine spørgsmål om vores serviceportefølje.
Som med alle STILL-produkter er vores service også meget omkostningseffektiv for dig. Enkel at bruge, kraftfuld, pålidelig, alsidig og enkel at koble med digitale systemer - vores løsninger bruger så lidt af dine værdifulde økonomiske og menneskelige ressourcer som muligt. Derfor er STILL-løsninger nøglen til din økonomiske succes. Simpelthen effektivt.
Din tilfredshed
Vi vil sikre dig, at STILL Service er til stor fordel for dig. Vi er overbevist om, at den eneste måde at vinde din tillid på er at lytte nøje, forstå dine krav og opfylde disse krav med absolut pålidelighed. Den eneste, der kan bedømme, om vi lykkes med dette eller ej, er dig. Derfor beder vi mere end 10.000 af vores servicekunder om feedback hvert år på, hvor glade de er med vores tjenester, vi analysere resultaterne for at se, hvordan vi kan forbedre os. Vores tilfredshedsgrad på 97 procent bekræfter, at vi gør masser rigtigt, mens vi også motiveres til at fortsætte med at udvikle vores tjenester i partnerskab med dig.
Vores eksperter er altid klar til at besvare dine spørgsmål om vores portefølje
Udfyld formularen
Vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.
Ring til en konsulent
Din direkte linje til vores eksperter